Terugbetaal- en retourneringsbeleid
Let op! Verzendkosten zijn niet terugbetaalbaar.
Menu:
2 Fysieke producten zoals boeken en ECCS toestellen;
3 Healing en energetisch werk op afstand;
4 Digitale producten zoals digitale downloads en/of cursussen;
5 Stopzetten van abonnementen;
1 Problemen met de verzending
Ingeval jouw bestelling beschadigd is aangekomen, breng ons hiervan meteen op de hoogte door jouw bestellingsmail te beantwoorden en een foto bij te voegen. We bekijken samen de situatie en vinden een geschikte oplossing. We kunnen terugbetalen of het product vervangen.
Is jouw pakje zoek geraakt?
Mail ons met jouw bestelnummer of beantwoord jouw bestelmail. We bekijken samen de situatie en vinden een geschikte oplossing. We kunnen terugbetalen of het product vervangen.
Heb je geen track and trace ontvangen per email?
Je ontvangt de track and trace email wanneer het pakje ingepakt is, dit kan enkele dagen duren. Kijk eerst jouw spam en promoties folders na. Beantwoord dan je bestelmail of mail ons met je bestelnummer.
Geen bestelmail ontvangen? Dan kan het zijn dat je een schrijffout in je mailadres hebt. Mail ons dan op shop@mariekebertens.be
Heb je een verkeerd adres ingegeven?
Is je pakje nog niet verstuurd? Mail ons meteen met de juiste adresgegevens door jouw bestelmail te beantwoorden.
Is je pakje al verstuurd? Dan kunnen we helaas niets voor jou doen. Contacteer de personen op dat adres en kijk zelf wat je kan doen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verkeerde adresgegevens, deze verantwoordelijkheid ligt bij de klant. Wij betalen niet terug ingeval een verkeerd adres of huisnummer werd opgegeven.
Koos je voor een verzendoptie zonder track and trace, en ging er iets mis tijdens de verzending? Dan kunnen wij de bestelling niet terugbetalen.
Heb je je pakje niet tijdig afgehaald op een afhaalpunt en werd het pakje retour gestuurd? Wij kunnen het opnieuw verzenden mits opnieuw betaling van de volledige verzendkosten (ook als je eerder gratis verzending kreeg). Mail ons.
Werd het pakje door een fout van de postbode retour gezonden, dan sturen wij het kosteloos weer naar jou op of betalen wij jou terug.
Emailen kan via: shop@mariekebertens.be met vermelding van jouw bestelnummer!
2 Fysieke producten zoals boeken en ECCS toestellen;
Vanaf ontvangst van jouw fysieke producten, heb je 14 dagen tijd om ons te contacteren om het product om te ruilen of terug te sturen. Gelieve jouw bestellingsemail te beantwoorden, of een mail te sturen naar shop@mariekebertens.be met het bestelnummer.
Maatwerk wordt niet omgeruild of terugbetaald. Ingeval er problemen zijn, mail ons en we bekijken samen de mogelijke opties.
De verzendkosten voor omruilen of terugsturen zijn ten laste van de klant. Gelieve ons eerst te contacteren voordat je iets terugstuurt. Het retouradres is anders dan het verzendadres!
Wanneer we de goederen onbeschadigd, ongebruikt en in originele staat en verpakking ontvangen, betalen we jou het bedrag terug via de manier dat je betaald hebt in de webshop.
De terugbetaling kan tot 10 werkdagen in beslag nemen. Je ontvangt een bevestiging wanneer we de betaling verwerkt hebben.
We betalen deels of niet terug ingeval van:
+ Duidelijke gebruikssporen
+ Missende of kapotte verpakking
+ Verkeerd gebruik door de klant
+ Het product ging stuk door vallen, onvoorzichtigheid etc.
+ Ging stuk tijdens de retourzending
3 Healing en energetisch werk op afstand;
Healing en energetisch werk op afstand worden niet terugbetaald.
Vanaf het moment van betaling wordt de hele healing opgestart en meteen uitgevoerd. Wij garanderen dat alle energiewerk steeds volledig en snel wordt uitgevoerd, zoals omschreven op de verkoopspagina en/of de offerte.
De resulaten variëren omdat iedereen anders is. Elke healing wordt anders ontvangen en heeft een ander doel (vanuit de Ziel bepaald). Geen twee healingen zijn hetzelfde omdat geen twee situaties hetzelfde zijn.
Ben je ontevreden? Reageer dan op je bestellingsmail of mail ons op shop@mariekebertens.be (met vermelding van bestelnummer!) en dan kunnen wij jou eventueel een woordje uitleg geven over wat er precies heeft plaatsgevonden op energetisch niveau.
Wij vragen dat, als je niet gelooft in energetisch werk, deze producten en diensten niet te bestellen. Het is niet onze job om jou te overtuigen dat het werkt en we zullen dat ook niet doen.
4 Digitale producten zoals digitale downloads en/of cursussen;
Door de aard van de producten (digitaal en onmiddellijk volledig beschikbaar), geven wij doorgaans geen geld terug, behalve als het op de verkoopspagina duidelijk wordt aangegeven (en als jouw mail ons bereikt binnen de aangegeven tijd).
Mail ons door jouw bestelmail te beantwoorden met de reden waarom je een terugbetaling wenst.
5 Stopzetten abonnementen
Je kan jouw abonnementen zelf stopzetten door de link in de betalingsemail te volgen. Lukt het niet, mail ons dan op shop@mariekebertens.be met jouw bestelnummer. Een reden opgeven hoeft niet.
Zorg ervoor dat je ons minstens 3 dagen voor de vernieuwing van het abonnement contacteert zodat we het abonnement kunnen annuleren. Abonnementen worden niet terugbetaald, maar kunnen wel op elk moment worden stopgezet.
6 Promoties en kortingen
Wanneer er promoties of kortingen op het product of dienst wordt gegeven, wordt deze niet terugbetaald. Dit staat telkens duidelijk op de verkoopspagina vermeld.
Dit betreft:
+ Producten in uitverkoop
+ Solden
+ Promoties
+ Bundels
+ Kortingen
+ Mystery boxen of zakken
+ Oepsies of B-producten ( producten met een foutje )
Andere vraag?
Contacteer ons via shop@mariekebertens.be met vermelding van je bestelnummer, of beantwoord je bestelmail.